Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Anfitrión Full-Time Para Santiago Centro

**Requisitos**:- Contar con experiência de un año en ventas y promociones, mayor de 20 años. -Proactividad, Orientación al logro y servicio al cliente. -El t...


Desde Top Underwear - Santiago

Publicado a month ago

Customer Service Representative

Si estás impulsado(a) por desafíos constantes que requieren poner en práctica tus habilidades en el rol de **Costumer Services Representative** y buscas una ...


Desde Midea Carrier Chile - Santiago

Publicado a month ago

Guardias Seguridad Privada Para Comuna De Colina

Importante empresa de Seguridad Privada se encuentra en búsqueda de personal para poder desempeñarse como Guardias de Seguridad para prestar servicio en impo...


Desde First Security - Santiago

Publicado a month ago

Guardias Para Servicio En Comuna De Providencia

Importante empresa de Seguridad Privada se encuentra en búsqueda de personal para poder desempeñarse como Guardias de Seguridad para prestar servicio en impo...


Desde First Security - Santiago

Publicado a month ago

Customer Success Specialist

Customer Success Specialist
Empresa:

Jules


Detalles de la oferta

**Hi there! We are Jules and our client is looking for a** Financial Analyst!****Key Responsibilities**:- ** SQL Technical Assistance**:Utilize SQL for data retrieval and manipulation to effectively support customer needs, indicating a blend of customer service and technical capabilities.- ** High-Quality Service**:Commit to outstanding customer service, reflecting FuelTrac's standards through personalized support and proactive problem-solving.***Requirements**:- **Customer Support Experience**:Proven background in customer support roles, showcasing the ability to maintain customer satisfaction and loyalty.- ** SQL Proficiency**:Understanding of SQL, capable of executing database queries to analyze and troubleshoot customer issues.- ** Excellent English Communication**:Strong verbal and written English skills for clear, effective customer interactions.**Experience and Skills**:- Bilingual with Strong English: Ability to communicate fluently in English and another language, beneficial for a multicultural customer base.- Relevant Experience: 2-3 years in customer support, indicating a developed skill set in handling complex customer interactions and technical issues.- Technical and Additional Skills: SQL knowledge and familiarity with the software industry preferred.- Experience in call centers or sales environments is advantageous, enriching customer engagement and resolution strategies.If this opportunity sounds good to you, send us your resume!


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Success Specialist
Empresa:

Jules


Built at: 2024-05-19T20:27:48.506Z