About NCRNCR Corporation (NYSE: NCR) is a leader in transforming, connecting and running technology platforms for self-directed banking, stores and restaurants. NCR is headquartered in Atlanta, Ga., with 38,000 employees globally. NCR is a trademark of NCR Corporation in the United States and other countries.Titulo: PS Solution Architect IILocalidad: ChileGrade: 13Sumario:El Líder de Soporte es responsable de supervisar y gestionar un equipo encargado de brindar soporte técnico y resolver problemas relacionados con productos, servicios o sistemas. Su objetivo principal es garantizar la satisfacción del cliente y el funcionamiento eficiente de los servicios de soporte. Esto implica coordinar las actividades diarias del equipo, asignar tareas, proporcionar orientación técnica y realizar seguimiento de los indicadores clave de rendimiento. Además, colaborará con otros departamentos para resolver problemas complejos y mejorar continuamente los productos y servicios.Tareas diarias:1. Supervisar y coordinar las actividades del equipo de soporte técnico.2. Asignar tareas y establecer prioridades.3. Brindar orientación y apoyo técnico al equipo.4. Realizar seguimiento de casos y plazos.5. Colaborar con otros departamentos para resolver problemas y mejorar productos y servicios.6. Mantener comunicación con clientes internos y externos.7. Identificar oportunidades de mejora en procesos y proponer soluciones.Requisitos básicos:- Experiência comprobada en roles de soporte técnico o atención al cliente.- Conocimientos técnicos sólidos y experiência laboral en retail- Habilidades de liderazgo.- Excelentes habilidades de comunicación.- Orientación al cliente.- Capacidad de resolución de problemas.- Organización y gestión del tiempo.- Carrera de Ingeniería en ejecución o civil- Ingles escrito nível medio- Herramientas necesarias: Office Suite, Postgres, Oracle, Postman- Conocimientos Ténicos: Linux, Windows, Api Rest, Docker, VPNOffers of employment are conditional upon passage of screening criteria applicable to the job.EEO StatementIntegrated into our shared values is NCR's commitment to diversity and equal employment opportunity. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to sex, age, race, color, creed, religion, national origin, disability, sexual orientation, gender identity, veteran status, military service, genetic information, or any other characteristic or conduct protected by law. NCR is committed to being a globally inclusive company where all people are treated fairly, recognized for their individuality, promoted based on performance and encouraged to strive to reach their full potential. We believe in understanding and respecting differences among all people. Every individual at NCR has an ongoing responsibility to respect and support a globally diverse environment.Statement to Third Party AgenciesTo ALL recruitment agencies: NCR only accepts resumes from agencies on the NCR preferred supplier list. Please do not forward resumes to our applicant tracking system, NCR employees, or any NCR facility. NCR is not responsible for any fees or charges associated with unsolicited resumes.